Si cliqueu sobre les fotos del post i després premeu la tecla F11 aquestes es veuen més grans.

dimarts, 7 de setembre del 2010

Un nou parallamps humà ?




El 25 de juny de 2009, vaig escriure un article que feia referència a la història de Roy Sullivan, conegut com el parallamps humà, per haver rebut fins a set impactes al llarg de la seva vida. Al següent enllaç trobareu aquest article.

Doncs bé, sembla que li ha sortit un competidor, ja que segons el Periódico 26 (diari regional de Cuba) Jorge Márquez, agricultor cubà i pare de tres fills, hauria rebut un total de cinc impactes de llamps, quedant-se a només dos impactes del rècord que ostenta Roy Sullivan.

Segons aquest diari, Jorge Márquez va rebre l'impacte de cinc llamps entre 1982 i 1991. Degut a aquests fets va haver de ser hospitalitzat, però miraculosament va sobreviure a tots els accidents, sense greus conseqüències., no obstant, segons ell, degut a aquests impactes ha tingut un creixement anormal de les seves ungles i cabells.

El primer llamp el va tocar l'any 1982 quan estava sobre el seu tractor, segons paraules seves: "Em va perforar els timpans, em va cremar els cabells i l'esquena, em va arrencar els empastaments dels queixals i em va fer altres danys, encara que no de consideració. El motor del tractor no va servir per a res més".

En alguns casos ha sentit com una mena de fred geladora que creuava el seu cos, en altres, notava una cosa semblant a un ferro roent quan entra a l'aigua., però els seus dos últims impactes van ser ja més febles, segons paraules textuals: "No perquè caiguessin més lluny (fa broma), sinó perquè el meu cos sembla que es va adaptant o perquè ja porto parts d'ells dintre meu".

"Jo he arribat a pensar que em persegueixen, perquè no és normal que caiguin a prop de casa teva 15 llamps en menys de dos anys", en referència a tots els llamps caiguts als voltants de casa seva.